Etiquetes

dissabte, 12 de juliol del 2008

JAJAJA (I)


5 comentaris:

Ramon ha dit...

El "chiste del águila" és, per a mi, una de les millors creacions de Faemino i Cansado. Si la coneixes, segurament tornaràs a riure i si no la coneixes és molt possible que passis una bona estona.
Salut

Praxis ha dit...

No coneixia aquest acudit però m'ha fet riure molt, es francament bo!!!.
La foto molt encertada. M'agrada el seu colorit.
Fins un altre!!!
Una abraçada

Anònim ha dit...

Bona foto.
Jo tampoc el conexía el acudit.
Ara mateix vaig a veure com tinc les ungles dels peus, per si de cas.

M.TeReSa ha dit...

jajajaja jo tampoc el coneixiaaaaa!!, he rigut molt a gust, gracies.
La imatge hi va que ni pintada!!!
Un abraçada.

siempre el mar ha dit...

pues eso jajajaja. De tus imágenes que decirte...que me siguen fascinando como siempre y esta última no iba a ser menos.
Saludos de nuevo desde mi mar, ya de regreso.
besitos