Etiquetes

dimarts, 8 de juliol del 2008

PLUJA


5 comentaris:

Ramon ha dit...

Dedidat a tots els que els hi agrada el claqué, i especialment a algú que el va arribar a ballar força bé.

montse ha dit...

Jo també mi afegeixo a aquesta dedicació per aquest algú què, estimo tant!!
Has creat una imatge molt ben lograda i la música que l'acompaña li queda perfecta!!
Una abraçada pels dos.

Anònim ha dit...

Jo també em puc afegir????

Ahir quan ho vaig veure vaig pensar amb aquest algú que el va ballar tant bé..

Un petooooooooo.

C. Miró

M.TeReSa ha dit...

Us referiu a Gene Kelly o a algú que no conec ??? aisss , bé doncs sigui qui sigui també m´afegeixo a la felicitació.
Molt bona combinació imatge i cançó, ets molt original.
Una abraçada.

Anònim ha dit...

Buff!

Preciosa panoràmica. Ay! el b/n!

Molt ben escollit el tema musical. Un no es cansa mai de veure'l. Ay! les escenografíes d'abans!

Molt bona la dedicació. Ay! aquests éssers nostres tant estimats!