Etiquetes

divendres, 19 de setembre del 2008

LA VIDA ÉS EL SEU SUMATORI.

Rètol alsacià.

4 comentaris:

M.TeReSa ha dit...

Hola Ramunet !!!! ara feia dies que no podia entrar i noi quin recull d’imatges mes coloristes has posat !!!! m’agraden totes, la del càmping es idíl•lica !!! quin gustas, quina enveja !!! Les façanes son precioses i les dels rètols, com aquesta ultima molt ben observats, jo recordo un viatge a Alemanya que anava embogida per captar-los amb la càmera, eren tan originals !!! com sempre les musiques que acompanyen les imatges, molt bones i adequades.
Petonsss

Jordy ha dit...

Ei Ramon, feia dies que no et visitava i con diu Mª Teresa m'agradan molt les teves ultimes entrades. Aquesta es molt maca pero si tinc que escollir en quedo amb la del balco amb flors.
Salut.

Anònim ha dit...

Caram, jo també com els altres dos comentaristes he estat uns dies a fora i no he visitat el blog. He passat una bona estona amb les fotos i els sons. Veig que no et falta la inspiració.

Anònim ha dit...

Me presento me llamo Alex, hijo de Ricardo y Paky, encantado de formar parte del mundo de la fotografia y la expresion, que decir del mensaje, cada uno lo entendera a su manera...asi vivire, nunca cambiare.
Un saludo de un aficionado.