Etiquetes

diumenge, 29 de març del 2009

CADAQUÉS

"El naufragi del "Cala Galiota"...El naufragi em produí, a mí personalment, una gran depressió, no solament perque afectava les dues poblacions amb les quals jo estava en aquell moment més lligat - Cadaqués, on vivia i Palafrugell, el meu poble natal- sinó perque el naufragi fou extremadament dramàtic i curiosíssim...Del "Cala Galiota", no s'ha trobat cap vestigi, absolutament res, ni un tros de fusta, ni un pam de drap de les veles, ni una corda, ni el més petit objecte..."
(Josep Pla (1897-1981), del seu llibre "Relats de Mar" - "El naufragi del Cala Galiota. Anàlisi d'un esdeveniment")

7 comentaris:

Jordi Vargas ha dit...

Oooh Cadaques un poble maravellos, un dels meus preferits.
Una abraçada

Alma ser ha dit...

Una imatge acompanyada de un meravellós text.Salutacions

Assumpta ha dit...

Ostres!! Quina preciositat!! M'encanten aquests retocs... (a mi que no m'agraden mai els retocs!! jaja) però és que a tu et queden genials!! :-))

fotosbrujas ha dit...

tal cual una acuaela llena de luz
resulto grato admirarla
saludos brujos

j ha dit...

Estupend tractament d'una foto que no he pogut fer mai, perqué està feta des de un vaixell, suposo.
No sería el Cala Galiota oi?

siempre el mar ha dit...

Llevo tiempo planeando un viaje a Cadaques parece un lugar fantástico.
De momento me conformo con esta imagen que nos muestras. Preciosa.
Besos.

nieves ha dit...

No conozco Cadaqués, pero a la vista de la imagen que nos presentas, ne parece un precioso lugar. El texto que acompaña a la foto, no lo conocía, y es sorprendente :-(

Un abrazo.