Etiquetes

dimarts, 22 de novembre del 2011

CASUALITATS

Barcelona, 3 de novembre 2011. 12 del migdia. Passeig de Gràcia. Esperant el bus 47.

L'home de la bici s'atura a parlar per telèfon davant la botiga d'Armani.

Em crida l'atenció la imatge i trec la càmera per fer la foto i es produeixen les següents casualitats:

1.- Quan disparo no es creua cap vianant - gairebé un miracle a l'hora i el lloc en el que estic

2.- Entre on jo estic i l'home hi ha un carril bus-taxi pel qual constantment circulen aquests vehicles i en aquest instant no se'n creua cap.

3.- El panell publicitari de la botiga...o millor dit, de la "boutique", que queda més adient, jeje, és en realitat una pantalla de plasma en la que surten constantment models femenines amb roba i complements d'aquesta marca.

Doncs bé, just quan tiro la foto apareix l'home que es pot veure, que, segons tinc entès és el "mismíssimo"Giorgio Armani, que te casualment una forta retirada al senyor de la "bici"...

Encara que em costa imaginar al "signore" Armani amb bicicleta pel Passeig de Gràcia, em diverteix pensar que pot ser ho era...ni fet expressament!.

4 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

he, he, he... jo pensava que era el mateix!

El porquet ha dit...

Vols dir que no és ell? Segur? Potser els seus guardaespatlles han fet esfumar tota la gent del voltant! ;p

Josep Lluis ha dit...

Quin cúmul de casualitats! De vegades aquestes situacions fan pensar. Encara que els eclèctics matemàtics i estadístics no hi donen tanta importància com la gent "normal".

Mediterráneo ha dit...

En un principio pensé que era el mismísimo Armani, porque no iba a ir en bici por el paseo de Gracia? si es precioso... pero no, jajaja.

Ese día el azar estaba de tu lado, quedo genial la fotografía!

Un abrazo, Ramón!