Etiquetes

dilluns, 28 de maig del 2012

BARCELONA - LA RAMBLA - La Casa del Paraigües i el Pla de la Boqueria

 


 
Baixant per la Rambla des de la Plaça Catalunya, a l'arribar a l'alçada del carrer Hospital, ens trobem amb el Pla de la Boqueria. A terra hi ha una obra de Joan Miró i alçant la vista ens trobem amb un edifici d'estil oriental conegut com la Casa del Paraigües, amb un drac d'estil xinés.

Estic parlant d'un indret pel que he passat milers de vegades i que forma part del decorat de la meva vida.


 

3 comentaris:

Josep Lluis ha dit...

Tens raó, tot aixó forma part de les nostres vides, també la cançó. Tant se val quants cops la sentim o quants cops passem per la Rambla. Veig que avui va de nostàlgia.

El porquet ha dit...

Com sempre, ja sigui mirant a terra o aixecant el cap enlaire em fas arribar detalls que porten anys i panys passant-me desaparcebuts! Gràcies, Ramon!

Ramon ha dit...

JOSEP LLUÍS: Encara que no sóc especialment nostàlgic, es veritat que quan travesso els llocs de la meva infantesa i joventut apareix sempre un punt d'aquest sentiment tan íntim.

PORQUET: Quan passejo imitant els turistes descobreixo detalls que m'havien passat per alt. Conclusió: No està malament fer el turista a la nostra ciutat.