Etiquetes

divendres, 1 de febrer del 2013

ESCULTURES VOLUPTUOSES

 
 
 A La Pobla de Claramunt (Anoia), aquest dijous, després de pujar al seu impressionant castell , tot passejant pel nucli antic, em vaig trobar, per sorpresa, amb aquestes sensacionals i sensuals escultures.

L'autor és l'artista Manel Vidal Torrens (1953) nascut al mateix poble, que compta amb un bon nombre d'obres repartides per tot el món. Segons he llegit, treballa amb materials molt diversos i la seva especialitat és la figura humana de mida natural.

Una gran idea la de convertir el seu propi poble en exposició del seu art.



5 comentaris:

Josep Lluis ha dit...

Recordo que el castell no em va cridar gaire l'atenció. Però ara que em dius aixó, reconec que aquesta es una estimulant manera de veure el poble. Tot sigui dit, des de el punt de vista purament artístic, eh?.

El porquet ha dit...

Caram, sí que en són de sensuals sí... si em despisto encara cantaria una serenata a aquesta jove que hi ha al terrat!

Júlia ha dit...

Deunidó, quines pagesetes morenetes!!!

Emili ha dit...

Sento reforçada la motivació per visitar La Pobla de Claramunt, a fi de comprovar si l'artista es va inspirar en les seves veïnes del poble per modelar aquestes escultures.

Ramon ha dit...

JOSEP LLUÍS: Sobre el castell, no se quan el vas veure tu, però actualment està totalment reconstruit i ha quedat molt bé. Sobre les escultures, realment fan molt més plaent i estimulant la visita a La Pobla, jeje.

PORQUET: Aquesta jove del terrat, com tu dius, està, com a mínim per cantar-li, fins i tot, un parell o tres de serenates!

JÚLIA: "Deunidó", "Ostres Pedrin", "Caramb" i altres expressions semblants vaig exclamar davant la sorpresa de la descoberta.

EMILI: L'hora en que vaig passejar pel poble era la de dinar i apenes hi havia algú pels carrers. A pesar d'això vaig estar alerta en tot moment a veure si apareixien les models. No vaig teneir sort. Si quan tu hi vagis les veus, ja m'ho faràs saber!.