Etiquetes

dimarts, 31 de desembre del 2013

CONTEMPLACIÓ


Els bancs de pedra davant del mar plens de gent escalfant-se a la dolça carícia del sol d'un dia lluminós d'hivern, mirant en silenci l'horitzó, és una imatge que m'agrada contemplar i també ser-ne protagonista quan sóc jo el que estic assegut a la cadira.

 No sé perquè m'ha fet pensar en l'Any Nou. Tots el tenim davant sense saber que ens proporcionarà, una mica com el mar, sempre enigmàtic. Ens el mirem tot desitjant que porti més coses bones que dolentes però sabent que, com tots els anys, passarà de tot.

7 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Que tingueu molt bon any, Ramon!

Ramon ha dit...

CARME: Igualment, Carme. Bon Any!.

Josep Lluis ha dit...

Maca imatge la teva. Confiem en el nou any, i felicitats.

Ramon ha dit...

JOSEP LLUÍS: Confiem...Bon Any!

Sara ha dit...

Preciosa esecena Ramón, me encanta , que bonita, nosotros lo empezaremos en la monataña si el tiempo nos lo permite mañana y pasado mañana en mi mar del alma, ese que tanto estoy necesitando ya.
Feliz 2014 y que todos vuestros sueños se realicen.
Abrazotedecisivo

Annaquarel.les ha dit...

Jo també et desitjo molt Bon Any Ramon! I que puguem seguir contemplant i badant per assaborir i adonar-nos dels bons moments que ens brinda la vida. Gràcies per les teves paraules.

truongmuunghenhan ha dit...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp uy tín, giá rẻ