Etiquetes

dijous, 23 d’octubre del 2014

F.IBÁÑEZ I ELS SEUS DIBUIXOS "ANIMATS"




He llegit que el Cículo de Bellas Artes de Madrid ha organitzat aquests dies una exposició-homenatge a aquest gran artista del còmic.

Quan de petit vaig començar a llegir les historietes del Mortadelo y Filemón, vaig  submergir-me en el món de la fantasia i la diversió a través dels dibuixos.

Aquells personatges, i després tants altres creats pel mateix Ibáñez, realment es movien. La traça per transmetre la sensació de moviment als seus ninots és excepcional.

Després de llegir la historieta, solia fixar-me durant molta estona en com estaven fets els dibuixos de cada personatge, de cada objecte i dels escenaris on passava tot.

Han estat molts els bons moments que Ibáñez m'ha regalat durant molts anys. Celebro que segueixi actiu i optimista. És una persona que transpira bon humor en totes les ocasions que l'he vist aparèixer en públic.

Enhorabona Francisco i gràcies per aquests innumerables moments viscuts amb el Mortadelo, el Sacarino, el Rompetechos, el Pepe Gotera i l'Otilio, la troupe de "13 Rue del Percebe" i tants altres.

Imatge baixada d'internet

4 comentaris:

Sara ha dit...

Después de casi 1 mes desaparecida de la red por diversos motivos que se juntaron todos , es un placer reencontrarme otra vez con tu blog, tus escritos, tus imágenes, tus noticias.
Un abrazotedecisivo Ramón y disfrutad mucho del fin de semana.

Anònim ha dit...

A mi em passava - i em passa- més o menys igual que a tu. Aquells personatges és que es movien, estaven vius. Grans artistes els dos Paco Ibáñez.

Josep Lluis ha dit...

L'anónim sóc jo

Ramon ha dit...

JOSEP LLUÍS: Encertada la teva evocació dedicada al Ibàñez, Don Paco!, el "dibuixant" de inolvidables cançons i himnes.