Etiquetes

dimecres, 11 de febrer del 2015

LA FASCINACIÓ PER LES PANTALLES



Vaig fer aquesta foto als meus néts l’altre dia. 

Pensava que jo, a la seva edat, la única pantalla que coneixia era la del cinema que em fascinava cada vegada que m'hi posava davant a veure una peli.

Més endavant, la fascinació es va ampliar amb la pantalla de la tele, petita i en blanc i negre. 

L’admiració va augmentar quan van aparèixer les teles en color. Després les dels ordinadors i avui dia, tot gira al voltant de pantalles i pantalletes.

La fascinació s’ha convertit en costum i addicció.

2 comentaris:

Josep Lluis ha dit...

Ja,ja. Molt ben captada la situació.
Tots nosaltres tenim el mateixos records de les pantalles. Crec que hem de donar per bona l'evolució, encara que de cara als nens fora bó controlar l'atracció tant forta que senten.
Queda molt bé a la foto el detall dels dos parells de mitjons.

Ramon ha dit...

JOSEP LLUÍS: Per ara, els meus néts dediquen molt més temps als contes, jocs i joguines més tradicionals que a les pantalles que resten sota control familiar sense problemes. Ja veurem més endavant. Aconseguir l'equilibri potser fora el millor. Sobre els mitjons antilliscants, a més de divertits els hi resulten molt pràctics.