Etiquetes

diumenge, 4 de setembre del 2016

DIAPOSITIVES, VINILS I LLIBRES


Aquest estiu m'he retrobat amb les diapositives, els discos de vinil i els llibres de les col·leccions que van editar a finals dels anys 60 Salvat i Alianza Editorial sota el títol "RTVE biblioteca bàsica" i a finals dels anys 70 Edicions 62 amb el títol "Les millors obres de la literatura catalana".


Tot ben conservat perquè són part del que va omplir una part del meu temps d'oci durant aquells anys i alguns posteriors.


He dedicat durant tres setmanes d'aquest estiu, vàries hores al dia a reviure, a través de les antigues però esplèndides diapositives els estius amb els fills tan petits com ho són ara els meus néts; a escoltar aquelles músiques que havia posat al tocadiscos dotzenes de vegades i a rellegir alguns d'aquells llibres que m'havien emocionat fa més de trenta anys.



L'experiència ha estat molt gratificant. Recordar diuen que és tornar a viure. Afegeixo: , i si es fa ajudat pels estris que van acompanyar les vivències i emocions, la sensació de tornar a viure-les es potència.

1 comentari:

José Luis ha dit...

Jo també tinc de les quatre coses que ens mostres. També me les estimo molt. Tampoc penso despendre'm de cap d'elles mentre pugui. Els "containers" ho tenen cru amb mi.