Etiquetes

dissabte, 9 de febrer del 2008

PAISATGE


Entorn de Santapau (Garrotxa) - Música: Llach a Verges, Pais petit (Video)

5 comentaris:

montse ha dit...

T'ha quedat una imatge preciosa!!...
M'agraden molt els colors que li has donat a aquest paissatge tan maco.
I sobre la música que has escollit no digem!!
Una abraçada.

Mel.la ha dit...

Molt bonica fotografia, vinc del blog de la Montse, i m'agradaria saber com ho fas perque et sortin tan grans les fotografies. T'agrairia que m'ho expliquessis.

Gracies. Lídia

nieves ha dit...

Qué precioso paisaje. Las casitas del primer plano tan rurales, junto con la zona verde y despejada de la pradera, y la arboleda de la derecha, es el tipo de paisaje con el que uno sueña para cargarse de energía. Los colores me parecen preciosos.
Por cierto, te hablé del tema de los difuminados, pero lo que yo desearía conseguir, es el difuminado con la cámara, en las fotos que tengo en el blog "Luz y Color", y eso me parece bastante complicado ¿verdad?.
Muchas gracias por tus comentarios y ayuda.
Un abrazo.

Anònim ha dit...

M'agrada aquest tractament, sobre una foto que ja de per sí es de paisatge total. M'ha despistat una mica el video perqué jo buscaba un llac a Verges que no recordo que existeixi. I es clar, era ell. el Llach. Bon acompanyament per la foto.

Anònim ha dit...

"Nyap" arrenjat. El "copia pega" té aquestes coses. El que no puc fer és afegir la "h" al Video del You Tube. Gràcies per avisar-me, Josep Lluis.