Etiquetes

dijous, 21 de maig del 2009

EL BE

Miram bé. Que en penses de mi?.

Sóc el símbol de l'obediència; sóc pacífic; mai no he agredit ningú.
A canvi, us mengeu les costelles dels meus fills amb beixamel i a mi, després d'esquilar-me la llana, aviat em tindreu al vostre plat, fet a la brasa, amb una mica de all-i-oli
Em pregunto si els homes fan el mateix amb els tigres, les panteres, els llops, els lleons...tot això ho rumio quan estic pasturant, vigilat d'a prop pel gos de l'amo.
Mentre, un home, que em recorda pel seu posat als de la meva espècie, d'una manera rutinària i mecànica, escriurà en un paper la data en la que em portaran a l'escorxador.

2 comentaris:

Josep Lluis ha dit...

Caram! D'entrada m'ha sorprès el primer plànol que ja incita a la llàstima. I tot seguit el text amb lo de la beixamel, l'ali-oli, buff!, quin càrrec de conciència. Crec que té part de raó en lo que diu el bé, però així es la vida.

M.TeReSa ha dit...

Eiiii Ramon, moltes gracies pel teu comentari!!!!..... ostres tiuuu, la foto molt bona però el text m´ha fet encongir el cor, aiiiisssss tal com diu en Joserp.. quin carrec de conciencia !!!!!
Un petonasssssssss