Etiquetes

diumenge, 23 de setembre del 2012

LA FESTA MAJOR DE BARCELONA



Sempre he procurat no perdrem el goig de participar en la Festa Major de Barcelona: extraordinària. El nombre d'activitats és impressionant i la gentada que anem als escenaris també ho és. 

El nivell artístic i la cura que els organitzadors hi posen cada any és digne de ressenyar, a pesar de que com ahir, a la Plaça Sant Jaume no es pogués gairebé ni respirar en mig de l'allau d'amants de la música dels Beatles interpretada pel conjunt "Abbey Road" i que avui, als voltants de la Sagrada Família estiguessin col-lapsats per milers i milers de persones que han anat a veure l'espectacle de projeccions sobre la façana del Naixement que s'ha fet i es segurà fent fins dilluns.

La foto és d'ahir, de l'escenari de davant de La Catedral, on amb gran èxit van tocar  Gani Mirzo i l'Orquestra Àrab de Barcelona.

4 comentaris:

Júlia ha dit...

ravacknM'agrada la festa però tanta gent ja m'atabala, són els anys, ai.

Ramon ha dit...

JÚLIA: L'atabalament, que jo també noto una mica, més que pels anys, que tampoc són tants, crec que és perquè surt al carrer cada vegada més gent... vaja, segur!.

Josep Lluis ha dit...

Jo també començo a atabalar-me: Vaig començar amb un concert de rock dur, seguit dels Abbey Road, dansa a la Ciutadella, la Damm, la Sagrada Familia, i encara no hem acabat. M'ha sorprés la puntualitat de tots els actes. Molta gent arreu. La teva foto està molt bé. Bona Merçé.

Ramon ha dit...

JOSEP LLUÍS: Bon periple, si senyor!. Doncs, a continuar i "que no de decaiga"