Etiquetes

dimarts, 12 de setembre del 2017

ELS CARTELLS DE LES PEL-LÍCULES


Guardat a l'àlbum immaterial dels meus records hi ha un petit capítol que de tant en tant m'agrada repassar. Són aquells cartells que es van quedar gravats el dia que vaig anar a veure la pel·lícula i que per anys que passen segueixen ben presents.

D'alguns podria dir poc del contingut detallat del film; d'altres els recordo força bé. En qualsevol cas, és una mostra de la importància que té el cine o, dels senyals que han deixat en el meu cervell aquestes i tantes altres pel·lícules que he vist.

Aquesta és una selecció d'aquests cartells recordats:














1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb tu, perquè a mi també em passa. La memòria fotogràfica és específica, i capaç de reconèixer una imatge després dels anys. Contemplar un cartell d'un film antic porta tants de records!