Etiquetes

dijous, 27 de gener del 2011

FER GOIG "PER DINS" SEMPRE HA ESTAT DE MODA

El costum d'utilitzar dones sexy en els anuncis no ha canviat molt amb el pas del temps. Es clar que ara les imatges son d'una nitidesa i coloració fantàstiques i potser també una mica més "agosarades" que abans. El fet de que això persisteixi, suposo que és perquè dona bon resultat. El curiós és que el reclam que sembla destinat a cridar l'atenció del públic masculí (cosa que realment passa moltes vegades), s'utilitza també per anunciar productes d'utilització típicament femenina. Hi ha varies teories sobre això, però jo encara no ho he acabat d'entendre. Coses de la publicitat.

2 comentaris:

josep lluis ha dit...

Tens raó, aquest es un monotema que sembla no variar amb el pas del temps. A les escoles de publicitat sen's oferien varies teories, més o menys retorçades segons cada autor. Jo estic més per la creença de que al món occidental es vé explotant un tabú que encara permaneix en part soterrat en les societats més puritanes, aón aquest tema té un éxit relatiu per l'ansia de trangredir d'una part de la gent. El que és cert que aquest sistema no té cap incidència en les societats petites o tribals aón no han tingut mai el tema sexual com a tabú.
M'he enrollat una mica així que "perdonin, però algú ho havia de dir", je,je

Ramon ha dit...

Interessant la teva teoria. Fa pensar. Jo, de tota manera, de moment encara no ho tinc massa clar. A veure si trobo informació sobre altres teories més retorçades...