Etiquetes

dimecres, 2 de febrer del 2011

SOBRE EL "DRINKING"

Així com el conyac/brandy s'entenia com a "cosa de hombres", l'anís es relacionava més amb les dones. No sé si els joves d'ara beuen brandy i anís ni si es mantenen aquests estereotips. Sobre lo de l'anís i el sexe femení, aquí en tenim una prova.

2 comentaris:

josep lluis ha dit...

Crec que aixó de les begudes home/dona ja va deixant enrera els estereotips.
Sobre l'anunci d'època que penjes avui, són curiosos els textos com el de pida un mono, pida un mono verde, la etiqueta verde es mas fácil de encontrar, etz. cosa que seria impensable en una publicitat d'avui.
També he sabut que la familia Bosch va crear l'imatge d'un mono amb la cara de Darwin quan estava en boga la teoria de l'evolució, i no se sap si per denigrar a Darwin o por reconèixer la teoria que era tant denostada per assenyats estaments. Per exemple l'esglèsia anglicana va demanar perdó per la seva actitut, però no va ser fins al 2008. L'esgèsia católica encara no ho ha fet.

Ramon ha dit...

JOSEP LLUIS: Molt bo el teu comentari. A mi m'ha cridat l'atenció de l'anuncia l'expressió "etiqueta encarnada". M'ha fet pensar que en aquells temps de l'anunci, la paraula "roja/rojo" s'havia d'evitar sempre.
Sobre la qüestió ciència-esglèsia,
ni ha que no podem entendre que encara avui dia, es tractin d'inqüestionables els continguts "literals"dels textos anomenats "sagrats" de qualsevol de les religions existents, la majoria provinents d'èpoques on el rigor científic a penes existia. El "mantenella i no enmedalla" sobre fets que la ciència ha pogut demostrar, fa pensar en fanatismes interessats, que com a mínim produeixen el rebuig de molta gent.