Etiquetes

dimarts, 20 d’agost del 2013

EL PATIMENT


Tantes vegades com he passat per davant d'aquesta escultura, que representa la Colometa de la novel-la "La Plaça del Diamant" de Mercè Rodoreda, que està a la plaça del mateix nom a Gràcia, la miro durant uns segons i sempre em produeix una certa angúnia.

 L'esforç impotent de la dona per travessar "el mur" que la fa infeliç està plenament aconseguit per l'escultor Xavier Medina-Campeny. És ben bé l'imatge del patiment.

2 comentaris:

Sara ha dit...

Que preciosidad de escultura... y tú has tomado la fotografia extraordinariamente bien. Hoy la cojo para mi...he llegado de pleno a esa etapa que toda mujer si llega a esta edad tiene que vivir si o si y lo estoy pasando realmente mal...sofocos, cambios de humor, todos los niveles en sangre descontrolados en fin....que te tomo prestada esta belleza de imagen que has capturado para mi propio sufrimiento.
Mi abrazotedecisivo desde mi retorno de stas deseadas pero no muy disfrutadas vacaciones. Otro abrazotedecisivo a Montse.

Ramon ha dit...

SARA: Deso que pronto de identifiques con otras esculturas que representen la salud, la plenitud. Seguro que pronto llegará este momento. Un abrazo para ti i para Manuel